اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و ویژگی های آن

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 6 خرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

ریموت کنترل جرثقیل سیستمی است که با استفاده از آن می‌ توان کنترل از راه دور جرثقیل را انجام داد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل، حرکات جرثقیل از راه دور انجام می‌ گیرد. ریموت کنترل جرثقیل دارای مزایای زیادی است. نوآوری کنترل از راه دور در سیستم‌ های زیادی تعبیه شده است. در بخش جرثقیل‌ ها این سیستم سال‌ هاست که استفاده می‌ شود و دیگر مانند گذشته برای هدایت جرثقیل نیازی به قرارگیری کاربر در کابین راننده نمی‌ باشد و با استفاده از سیستم کنترل از راه دور ، کاربر از جرثقیل و بار دور بوده و ایمنی بالاتری داشته و می‌ تواند به شکل بهتر بارگیری را انجام دهد. یکی از انواع ریموت کنترل‌ های جرثقیل، ریموت کنترل ساگا می‌ باشد. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA یکی از بهترین برند های موجود در زمینه ریموت کنترل‌ های صنعتی است.

خرید ریموت کنترل ساگا

 ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA چیست؟

 ریموت کنترل‌ های صنعتی ساگا برای انواع جرثقیل‌ های تاور کرین، سقفی، بازویی ،میکسر ها ، دروازه‌ای و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. استفاده از ریموت کنترل ساگا در صنایع مختلف از قبیل فولاد و ذوب فلزات، اسکله‌ ها ، کارخانه‌ های اتومبیل سازی، پتروشیمی و غیره استفاده می‌ شود. ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای ویژگی‌ های خاصی است. این ریموت کنترل‌ ها ایمنی بالایی دارند و استفاده از آن به اپراتور اجازه دور بودن از جرثقیل و بار و آسیب‌ های احتمالی در کار با جرثقیل را می دهد. جرثقیل یکی از ماشین آلات بسیار مهم در بسیاری از محیط‌ ها است که عملیات بارگیری با استفاده از آن انجام می‌ گیرد. کاربری که هدایت جرثقیل را بر عهده دارد با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل ساگا در فاصله تعیین شده قرار می‌ گیرد و می‌ تواند کنترل جرثقیل را به صورت از راه دور انجام دهد. ریموت کنترل جرثقیل ساگا مورد تایید استاندارد ce اتحادیه اروپا می‌ باشد. این ریموت کنترل‌ ها همچنین استاندارد FCC آمریکا را دارند. کیفیت ساخت ریموت کنترل جرثقیل ساگا بسیار بالا بوده و این ریموت‌ ها دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارند. برد ریموت کنترل جرثقیل ساگا حداقل ۱۰۰ متر بوده و برد حداکثری تا ۱۵۰ متر را دارد.

مشخصات فنی ریموت کنترل ساگا

ساگا تایوان از جمله برند های معتبر در زمینه تولید ریموت کنترل‌ های صنعتی است. ریموت کنترل‌ های صنعتی ساگا ابزاری قابل اعتماد برای کاربران خواهد بود و برای استفاده از انواع بالابر ها، ماشین آلات صنعتی و جرثقیل‌ ها کاربرد دارد. ریموت کنترل برند SAGA برای انواع جرثقیل‌ ها به تولید رسیده است بنابراین شامل تنوع مدل می‌ باشد. این ریموت کنترل‌ ها در انواع تک سرعته ، دو سرعته، جوی استیک و ۵ سرعت می‌ باشد. از مزایای ریموت کنترل جرثقیل افزایش ایمنی می‌ باشد. حفاظت اپراتور با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می‌ تواند ایمنی زیادی را در زمان کار ایجاد کند. اپراتور با استفاده از کلید های فرمان که بر ریموت کنترل ساگا تعبیه شده است می‌ تواند فرمان‌ های لازم را به جرثقیل ارائه کند. بر روی جرثقیل گیرنده در نظر گرفته شده است که سیگنال‌ های ارسالی را که شامل فرکانس رادیویی است تحویل گرفته و آن را به صورت عملکرد خروجی می‌ دهد. این سیستم استفاده آسانی را از جرثقیل ایجاد می‌ نماید و موجب افزایش راندمان کاری به جهت نظارت بهتر کاربر ایجاد می‌ کند. به دلیل دقت و کیفیت بالای محصولات ساگا مجموعه افرا ریموت اقدام به فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا نموده است زیرا در حال حاضر ریموت کنترل جرثقیل ساگا از پرفروش‌ترین ریموت کنترل‌ ها می‌ باشد که به دلیل کیفیتی که بالایی که دارد مورد رضایت مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروش ریموت کنترل ساگا از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد. شما از طریق سایت افرا ریموت می‌ توانید انواع مدل‌ های این ریموت کنترل‌ ها را مشاهده و بررسی کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید ریموت کنترل ساگا با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید ریموت کنترل ساگا

ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA عملکرد مناسبی در دما های مختلف دارد. این ریموت کنترل‌ ها ضد ضربه بوده و نصب آسانی دارند. برد عملیاتی ۱۰۰ متر برای این ریموت کنترل‌ ها در نظر گرفته شده است. ریموت کنترل ساگا در مقابل شوک و ارتعاش بسیار مقاوم هستند. استفاده از باتری قلمی معمولی در این ریموت کنترل‌ ها و مصرف کم آنها مزیت بسیار خوبی است.

مزایای ریموت کنترل جرثقیل ساگا

کاربر با استفاده از ریموت کنترل در فاصله دورتر از جرثقیل می تواند کنترل آن را بر عهده گیرد و از آسیب‌های ناشی از نزدیکی به بار های خطر ناک در امان باشد. به این شکل کاربر از خطرات الکتریسیته نیز در امان خواهد بود و می‌ تواند در فاصله مشخصی از جرثقیل امکان حرکت داشته باشد و کنترل بارگیری را بسیار بهتر انجام دهد. به صورتی که امکان انتخاب زاویه انتقال مواد به دلیل تسلط بیشتر کاربر صورت خواهد گرفت. از مزیت‌ های ویژه ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA حذف هزینه‌ های تعویض کابل و کلید آویز خواهد بود. این ریموت کنترل‌ ها برای انواع جرثقیل‌ ها طراحی و ساخته شده‌اند و متناسب با جرثقیل مورد نظر می‌توانید خرید ریموت کنترل برند SAGA را انجام دهید.با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل کاربر در فاصله ایمن از جرثقیل و بار قرار می‌گیرد و تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار داده و بارگیری را به صورت بهتر و با سرعت بالاتر انجام می دهد. برای خرید سیستم کنترل از راه دور از طریق مجموعه ی معتبر افرا ریموت می توانید انواع ریموت ها را تهیه کنید. این مجموعه خدمات رسانی عالی و فوری را ارائه می نماید.

فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA به صورت اینترنتی

امروزه فروشگاه‌ های آنلاین امکان خرید غیر حضوری را فراهم نموده ‌اند و مجموعه افرا ریموت فروش ریموت کنترل‌ ها را در نوع اصلی و با کیفیت تهیه می کنند. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA  توسط این مجموعه به صورت اینترنتی بوده و افراد در زمان کوتاهی از طریق سایت می‌ توانند محصولات را مشاهده نموده و خریدشان را در زمان کوتاه انجام دهند. مجموعه افرا ریموت با در نظر گرفتن بهترین قیمت ریموت کنترل جرثقیل توانسته رضایت و خشنودی مشتریانش را به دست آورد. فروش ریموت کنترل ساگا از طریق مجموعه افرا ریموت در نظر گرفته شده است که به صورت اینترنتی می‌ توانید خرید ریموت کنترل جرثقیل ساگا را از طریق سایت افرا ریموت با اطمینان کامل تهیه نمایید. قیمت ریموت کنترل ساگا در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا شما مشتریان گرامی از خریدتان رضایت کافی داشته باشید.

خرید ریموت کنترل ساگا

خرید ریموت کنترل ساگا با قیمت ارزان

 در خرید ریموت کنترل ساگا باید به قیمت آن هم توجه داشته باشید. در واقع در صورتی که خرید این محصول را انجام می‌ دهید، باید به اصالت کالا توجه کنید و پس از در نظر گرفتن اصالت و کیفیت ریموت کنترل ساگا به قیمت ریموت کنترل ساگا توجه کنید. مجموعه افرا ریموت به دلیل پخش مستقیم این ریموت‌ ها توانسته فروش ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA را با مناسب‌ ترین قیمت ارائه دهد. افرا ریموت سال‌ هاست در زمینه فروش سیستم کنترل از راه دور فعالیت داشته و توانسته انواع این سیستم‌ ها را با مناسب‌ ترین هزینه به دست مصرف کنندگان برساند. مجموعه افرا ریموت با در نظر گرفتن یکی از بهترین برند ها یعنی ریموت کنترل ساگا توانسته این ریموت کنترل‌ ها را به صورت مستقیم عرضه نماید.

 

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال