اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
شارژ کپسول آتش نشانی و زمان آن

شارژ کپسول آتش نشانی و زمان آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 4 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کپسول آتش نشانی یکی از تجهیزات ایمنی در هر محیطی است که به وسیله ی آن می توان اطفاء حریق را انجام داد. کپسول آتش نشانی می تواند وسیله ای بسیار مهم و ضروی باشد تا بتوان برای خاموش کردن حریق تا زمان رسیدن آتش نشانان ، از آن کمک گرفت. در واقع تنها وسیله ی دفاعی که افراد می توانند از آن برای خاموش کردن حریق استفاده کنند ، کپسول آتش نشانی است که نیاز است تمام افراد کار با کپسول آتش نشانی را بیاموزند. برای این که بتوان از کپسول های آتش نشانی استفاده کرد ، این کپسول ها نیاز به شارژ دارند.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز قدیمی و معتبر ارائه دهنده ی انواع کپسول آتش نشانی و خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می باشد. برای شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید از طریق این مجموعه خدماتی مطمئن را دریافت نمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی چیست؟

کپسول آتش نشانی به عنوان یک تجهیز ایمنی مهم باید همواره برای استفاده آماده باشد بنابراین پس از خرید کپسول آتش نشانی باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی توجه داشته باشید و برای استفاده از کپسول آتش نشانی باید نسبت به شارژ به موقع کپسول آتش نشانی اقدام نمایید. شارژ کپسول آتشنشانی باید هر چندوقت یکبار انجام شود و توجه به آن امر ضروری و غیر قابل اجتناب است. خاموش کننده ها مثل خاموش کننده های پودری ، فوم ، گاز و مایع ، و... نیاز به شارژ دارند و در زمان های دوره ای که توسط مراکز خدمات ایمنی مشخص می شود باید شارژ مجدد انجام شود . همچنین در صورتی که از کپسول آتش نشانی یکبار هم استفاده کرده باشید نیاز است بلافاصله شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهید. اهمیت شارژ کپسول آتش نشانی بسیار بالا است زیرا در صورت عدم شارژ به موقع، این کپسول ها عملا کارایی خاصی نخواهند داشت.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش و شارژ کپسول آتشنشانی است. این مجموعه خدمات شارژ کپسول آتشنشانی را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

نکات مهم درباره ی شارژ کپسول آتشنشانی

برای استفاده از کپسول آتش نشانی و شارژ آن نیاز است به نکاتی توجه داشته باشید. شارژ کپسول آتش نشانی معمولا سالیانه باید انجام شود البته با توجه به نوع کپسول و محتویات آن دوره های شارژ ممکن است مختلف باشد بنابراین برای اطلاع از زمان دقیق شارژ کپسول آتشنشانی ، به برچسب درج شده روی کپسول مراجعه نمایید. شارژ به موقع کپسول آتش نشانی موجب می شود که کپسول آماده باشد و در زمان نیاز بتوان از آن استفاده کرد. دقت داشته باشید این کپسول ها را در دسترس همگان قرار دهید تا رد زمان نیاز افراد بتوانند از آن استفاده نمایند.

شارژ کپسول آتش نشانی

- از نکات مهمی که در شارژ کپسول آتش نشانی باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی اگر یکبار هم از کپسول آتش نشانی  استفاده کرده باشید نیاز است که بلا فاصله شارژ را مجددا انجام دهید. بنابراین اهمیتی ندارد که مقدار زیادی از محتویات داخل آن باشد و نیاز است که در هر صورت شارژ کپسول آتشنشانی انجام شود زیرا یکبار حتی به میزان کم هم از کپسول آتش نشانی استفاده کنید با افت فشار گاز درون کپسول قدرت آن کاهش پیدا می کند.

- در شارژ کپسول آتش نشانی  ، توجه به ظاهر کپسول آتش نشانی بسیار مهم است و در صورتی که در بررسی کپسول آتش نشانی ، اجزای آن دارای آسیب شده باشند باید توسط مراکز خدمات ایمنی تعویض شوند همچنین در زمان شارژ کپسول آتش نشانی ، این مجموعه ها بدنه ی کپسول را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت وجود آسیب ، باید  کپسول تعویض شود اما اگر کپسول سالم باشد نیازی به تعیض کپسول نمی باشد.

- کپسول های آتش نشانی در محیط های خیلی سرد و خیلی گرم ممکن است آسیب ببینند پس در صورتی که در منطقه ی آب و هوایی خاصی زندگی می کنید ، باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی زودتر اقدام نمایید.

- سیم پلمپ کپسول آتش نشانی را بررسی کنید  ، این پلمپ باید به صورتی باشد که در زمان استفاده به راحتی پاره شود.

- یکی از موارد مهم در نگهداری از کپسول های آتش نشانی ، تست هیدرواستاتیک است. این کار توسط مراکز خدمات ایمنی انجام می شود.

- به هیچ وجه در زمان غیر از نیاز ، پلمپ کپسول آتش نشانی را باز نکنید و در صورت مشاهده ی باز بودن پلمپ کپسول آتش نشانی  ، حتما نسبت به شارژ اقدام نمایید.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

 مجموعه ‌های زیادی در حوزه شارژ کپسول آتشنشانی فعالیت دارند اما تنها برخی از این مجموعه‌ ها خدمات کامل و عالی را ارائه می ‌نمایند. خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز قدیمی در زمینه یفروش و شارژ کپسول‌ های آتش نشانی است. این مجموعه با بهره‌ گیری از تکنسین ‌های متبحر و استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته می ‌تواند بهترین خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. در صورت نیاز به دریافت این چنین خدمات می ‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

قیمت شارژ کپسول آتشنشانی

همانطور که گفتیم کپسول‌ های آتش ‌نشانی از اهمیت بالایی برخوردارند و باید از نوع مناسبی از این کپسول‌ ها با توجه به ساختمان مورد نظر استفاده کرد. فرقی ندارد که ساختمان شما مسکونی ، تجاری، اداری و غیره است باید در هر محیطی از کپسول آتش نشانی استفاده شود زیرا حریق یک باره اتفاق افتاده و می‌ تواند مشکلاتی را به بار آورد.بنابراین با داشتن نوع مناسب کپسول آتش نشانی می ‌توانید از گسترش حریق جلوگیری کنید. یکی از موارد مهم در استفاده از کپسول‌ های آتش ‌نشانی انتخاب نوع مناسبی از این کپسول ‌ها می ‌باشد زیرا محتویات کپسول‌ های آتش ‌نشانی مختلف است و انتخاب نوع کپسول باید با توجه به محیط و مواد قابل اشتعال در آن محیط باشد. مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران علاوه بر ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی ، فروش کپسول ‌های آتش نشانی را نیز ارائه می ‌کند بنابراین برای خرید انواع کپسول‌ های آتشنشانی از طریق این مجموعه اقدام به خرید کپسول مناسب نمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی

دلیل شارژ کپسول‌ های آتش ‌نشانی

  • یکی از زمان هایی که باید فورا به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمایید زمانی است که یکبار از کپسول استفاده کرده باشید. فرقی نمی کند که به چه میزان از کپسول آتش نشانی استفاده کنید و با هر بار استفاده کپسول نیاز به شارژ مجدد دارد. زیرا با کاهش فشار در کپسول ، عملکرد صحیح نخواهد داشت.
  • در طول عمر کپسول های اتش نشانی نیاز است که شارژ کپسول آتشنشانی به صورت دوره ای انجام شود. بنابراین دقت داشته باشید که اگر از کپسول استفاده نکرده باشید نیز در زمان فرارسیدن تاریخ انقضا باید محتویات کپسول آتش نشانی تعویض شود و یا به عبارتی شارژ کپسول آتش نشانی انجام شود.
  • کپسول آتش نشانی در صورتی که آسیب دیده باشد باید با دقت بررسی شوند بنابراین در صورتی که کپسول با آسیب روبرو شود ، نیاز است که اجزا و یا خود کپسول تعویض شود.
  • مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مجموعه های معتبر و مطمئن در زمینه ی خدمات شارژ کپسول آتشنشانی است. بنابراین در صورت نیاز به چنین خدماتی از طریق این مجموعه اقدام به دریافت بهترین خدمات شارژ کپسول آتش نشانی نمایید.

 https://sharjkapsol.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال