اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
لاستیک دانلوپ اصلی

لاستیک دانلوپ اصلی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 23 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

برند دانلوپ در سال 1889 توسط جان دانلوپ بنیان گذاری شد. این شرکت در انگلستان فعالیت خود را آغاز نمود و این شرکت معتبر امروزه به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شده است. در حال حاضر برند دانلوپ توسط شرکت گودیر در آمریکا و شرکت سومیتومو در ژاپن فعالیت دارد. دانلوپ از معتبرترین کمپانی های تولید تایر می باشد. این شرکت در تولید تکنولوژی های جدید و بروز پیشگام بوده و همواره محصولاتی با کیفیت و با عملکرد بالا را به بازار های جهانی عرضه کرده است. محصولات دنلوپ در سراسر دنیا شناخته شده هستند و فروش بالایی را در بازار تایر جهانی به خود اختصاص داده اند. در کشورمان نیز این تایر ها توسط واردکنندگان عرضه می شود.

برای خرید لاستیک دانلوپ از طریق مجموعۀ چرخ و یدک می توانید خریدتان را به صورت مطمئن از نظر اصالت و کیفیت تایر ها انجام دهید. این مجموعه انواع تایر ها را با قیمت مناسب ارائه می کند و می توانید به صورت اینترنتی خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید.

لاستیک دانلوپ

مزایای لاستیک دانلوپ

شرکت دانلوپ در زمینه ی تولید تایر های گرند تور و تایر های با عملکرد بالا تخصص و دانش بسیار بالایی داشته و انواع تایر ها را با استاندارد های خودروسازان بزرگی همچون آلفارومئو ، بنتلی ، مرسدس ، بی ام و و لکسوس به تولید رسانده است. لاستیک دانلوپ دارای مزایای زیادی است و این تایر ها ویژگی های بسیار خوبی دارند و همین باعث شده ، تایر های دانلوپ همواره از پر طرفدار ترین تایر ها باشند. افرادی که می خواهند سواری بسیار خوبی را از خودروی خود داشته باشند می توانند از لاستیک دانلوپ استفاده کنند و عملکرد عالی آن را مشاهده کنند. در ادامه مهم ترین مزایای لاستیک دانلوپ را نام می بریم:

  • صدای ناچیز
  • چسبندگی خوب با سطح جاده
  • انعطاف بالا
  • دوام خوب
  • فرمان پذیری خوب

ویژگی تایر دانلوپ

تایر دانلوپ یکی از پر طرفدار ترین تایر ها است که فروش بالایی را در جهان به خود اختصاص داده است. تایر های دانلوپ دارای انعطاف بسیار خوبی هستند و به همین دلیل در شرایط جاده ای ، ضربات وارده را به داخل خودرو انتقال می دهند. اما این تایر ها در کنار انعطاف خوب، مقاومت لازم را هم دارند و در مقابل ضربات دوام بسیار بالایی دارد. کیفیت تایر های دانلوپ برای مصرف کنندگان ثابت شده است و سخت پسندان از لاستیک دانلوپ استفاده می کنند. لاستیک دانلوپ از نظر کیفیت و دوام زبانزد است و امتحان خود را پس داده است و به همین دلیل افرادی که می خواهند از سواری خوبی برخوردار شوند ، به سراغ تایر های دانلوپ می روند.

از انواع لاستیک دانلوپ می توان به دانلوپ تابستانه، لاستیک دانلوپ زمستانه و لاستیک دانلوپ چهار فصل اشاره کرد که متناسب منطقه ی آب و هوایی می توان از ان استفاده کرد. مدل لاستیک دانلوپ چهار فصل برای کشور هایی مانند ایران مناسب است. اما در صورتی که لاستیک دانلوپ تابستانه یا لاستیک دانلوپ زمستانه را تهیه می کنید باید در شرایط آب و هوایی متناسب از آن ها استفاده کنید و در فصول دیگر آن را تعویض کنید.

فروشگاه چرخ و یدک از فروشندگان با سابقه و معتبر تایر های خارجی است که انواع برند های معتبر را گردآوری نموده است. مدل های تایر های دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک متنوع است و این مجموعه انواع تایر ها را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. در صورتی که می خواهید خرید لاستیک دانلوپ را به صورت مسستقیم از پخش کننده ی تایر تهیه کنید ، به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید. فروش لاستیک دانلوپ توسط این مجموعه به صورت اینترنتی است و افراد می توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری ، خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهند.

لاستیک دانلوپ

خرید لاستیک دانلوپ با قیمت ارزان

در صورتی که شما هم می‌ خواهید خرید لاستیک دانلوپ را با مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید به فروشگاه چرخ‌ و یدک مراجعه کنید. فروشگاه چرخ و یدک از وارد کنندگان بزرگ تایر در کشورمان است که انواع تایر های معتبر مانند لاستیک پیرلی، لاستیک نکسن ، لاستیک نانکن، لاستیک بریجستون و انواع تایر ها را عرضه می‌ نماید. این مجموعه به دلیل واردات و پخش مستقیم تایر ها بهترین قیمت ‌ها را برای محصولاتش در نظر گرفته است. چنانچه می ‌خواهید خرید تایرها را با مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید و از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید ، فروشگاه چرخ و یدک مرجع عالی برای خرید تایر مورد نیاز شما می‌باشد.

فروش لاستیک دانلوپ در انواع مدل ها

همانطور که می‌ دانیم کمپانی دانلوپ در راستای خدمات رسانی به تمامی مشتریان انواع مدل‌ های تایر دانلوپ را به تولید رسانده که انواع این تایرها برای مدل ‌های مختلف خودرو مورد استفاده قرار می ‌گیرند. دسته بندی لاستیک ‌های دانلوپ بر اساس کاربری، مدل خودرو ، استفاده ی تخصصی، شرایط آب و هوایی می ‌باشد. شما می‌ توانید برای انواع وسایل نقلیه از لاستیک دانلوپ استفاده کنید و در هر شرایط آب و هوایی از انواع لاستیک تابستانی، دانلوپ لاستیک زمستانه دانلوپ و لاستیک ۴ فصل دانلوپ استفاده کنید. همچنین انواع لاستیک‌ های دانلوپ در انواع مسابقه ‌ای و سایر مدل‌ ها به تولید رسیده است. در فروشگاه چرخ و یدک انواع مدل‌ های لاستیک دانلوپ به فروش می ‌رسد و این مجموعه یکی از کامل ‌ترین مراکز فروش لاستیک دانلوپ است. در نظر گرفتن قیمت ارزان برای فروش تایر ها توسط مجموعه چرخ‌ و یدک موجب رضایتمندی مشتریان شده است و به همین دلیل این مجموعه مشتریان دائمی زیادی دارد. تایر از قطعات مصرفی خودرو بوده و در زمان‌ هایی نیاز به تعویض تایر می ‌باشد به همین جهت خودرو سواران با یافتن فروشگاه معتبری همچون مجموعه چرخ‌ و یدک در زمان‌ های مورد نیاز خرید تایر را انجام می دهند. محصولات چرخ و یدک همه در نوع اصلی و اورجینال هستند و این مجموعه با واردات و پخش تایر ها توانسته این تایر ها را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان با ارزان‌ ترین قیمت ارائه دهد.

لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک یکی از موارد مهم در خرید لاستیک ‌ها است لاستیک‌ های دانلوپ به دلیل اینکه از لاستیک ‌های وارداتی هستند در بازار با قیمت‌ های مختلف به فروش می ‌رسند. وجود واسطه ‌ها موجب می ‌شود که قیمت لاستیک دانلوپ بالا رود و مصرف کنندگان با قیمت بالاتری آن را تهیه کنند بنابراین با خرید لاستیک دانلوپ از مراکز پخش کننده همانند فروشگاه چرخ و یدک می‌ توانید خرید لاستیک دانلوپ را با بهترین قیمت تهیه کنید. در زمان خرید تایر دقت کنید که باید مشخصات فنی تلایر ها را بررسی کنید. بسیاری از اطلاعات لازم در مورد ترکیبات سازنده، حداکثر سرعت مجاز، ابعاد فیزیکی، تاریخ تولید، حداکثر میزان تحمل بار و غیره بر روی تایر ها درج شده است بنابراین با مشاهده ی تایر می توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید. با بررسی چنین مشخصاتی می توانید انتخاب درستی داشته باشید و لاستیک خوبی را تهیه کنید. همچنین می توانید در زمینه ی نگهداری از تایر ها و افزایش عمر آن اطلاعاتی را کسب کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره ی تخصصی باری انتخاب خرید انواع لاستیک دانلوپ هم می توانید با مراجعه به سایت چرخ و یدک و تماس با همکاران ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید. فروشگاه چرخ و یدک بهترین خدمات رسانی را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

https://charkhoyadak.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال