اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
لوازم یدکی بسترن با کیفیت بالا

لوازم یدکی بسترن با کیفیت بالا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 4 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

خودرو های چینی دارای طرفداران زیادی هستند و به همین دلیل این خودرو ها در کشورمان بسیار افزایش پیدا کرده اند. قطعات خودرو های چینی توسط برخی از مجموعه ها تامین می شود. یکی از خودرو های پر طرفدار چینی ، بسترن است. بسترن که در مدل های مختلف در بازار خودروی داخلی کشورمان به فروش می رسد ، یکی از خودرو های محبوب است زیرا مشخصات فنی خوبی دارد و از نظر ظاهری نیز خودروی جذابی است. پرمتقاضی بودن خودرو های بسترن از دلایل تقاضای بالا برای قطعات این خودرو می باشد. در بازار انواع لوازم یدکی بسترن با کیفیت های مختلف عرضه می شود و خریداران این قطعات باید دقت بالایی در خرید لوازم یدکی بسترن داشته باشند. خودروی بسترن از خودرو های کمپانی معتبر فاو است که البته امروزه این خودرو ها توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ می شود.

فروش قطعات بسترن با کیفیت بالا

قطعات بسترن در کشورمان با سطح کیفی مختلف عرضه می ‌شوند که شامل قطعات اصلی و تقلبی هستند. برای اینکه بتوانید خرید قطعات اصلی بسترن را انجام دهید باید با این قطعات آشنا باشید و قطعات اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. اما تشخیص قطعات بسترن اصلی از تقلبی بسیار دشوار بوده و توسط همه افراد این کار امکان ‌پذیر نمی ‌باشد بنابراین می‌ توانید از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید. در صورتی که از قطعات تقلبی استفاده کنید این قطعات کیفیت بالایی نخواهند داشت و در زمان کوتاهی دچار آسیب خواهند شد.

لوازم یدکی بسترن

بدین ترتیب با مراجعه به فروشندگان معتبر همچون نیوپارت می ‌توانید انواع قطعات اصلی را تهیه کنید زیرا این مجموعه قطعات را در نوع اورجینال عرضه می ‌نماید. فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز معتبری است که انواع لوازم یدکی مدل‌ های مختلف این خودرو را گردآوری نموده و آن را به صورت اینترنتی عرضه می ‌نماید. فروش اینترنتی از طریق سایت نیوپارت انجام می ‌گیرد و متقاضیان خرید لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 می‌ توانند از طریق این مجموعه و بررسی محصولات اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایند.

فروش اینترنتی جلو پنجره بسترن B30

 اگر شما هم در تلاش برای خرید جلو پنجره بسترن B30 هستید ،می توانید روش اینترنتی را برای خرید محصولات مورد نظر انجام دهید. خرید اینترنتی جلو پنجره بسترن B30که امروزه بسیار رایج گشته است می‌ تواند بهترین گزینه برای افراد برای خرید آسان محصولات مورد نیاز باشد. فروشگاه نیوپارت عرضه کننده ی لوازم یدکی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 است که انواع لوازم یدکی بسترن را مناسب برای مدل های مختلف این خودرو گردآوری نموده است و آن را با نازل ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند.

قیمت لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی بسترن از نظر کارکرد ، جنس ، ویژگی های فنی و.. با یکدیگر متفاوت هستند و قیمت لوازم یدکی بسترن با توجه به نوع قطعه مشخص می شود. لوازم یدکی بسترن در کیفیت های مختلف دارای قیمت های مختلفی می باشند. هزینه ی واردات ، حمل و نقل ، ارز، واسطه ها و... از عوامل موثر در قیمت فروش لوازم یدکی بسترن می باشند. فروشگاه نیو پارت همواره سعی داشته تا با ارائه ی قیمت های بسیار مناسب بتواند رضایت مشتریانش را به دست آورد.

لوازم یدکی بسترن

مشخصات فنی لوازم یدکی بسترن

بسترن B30 یکی از انواع مدل های خودرو بسترن است که با طراحی با پلتفرم استاندارد و آپشن هایی که دارد مورد توجه خریداران خودرو قرار گرفته است. یکی از قطعات مهم در این خودرو ، جلو پنجره بسترن B30 است. همچنین بسترن B50 ,B50F از انواع دیگر خودرو های بسترن است که از نظر سبک طراحی و قطعات تا حدودی با یکدیگر متفاوت هستند. قطعات بسترن  مانند هر قطعات دیگری در زمان هایی با آسیب مواجه شده و نیاز به تعمیرات و تعویض پیدا می کند. در برخی موارد می توان با تعمیرات برخی از قطعات را مجدد قابل استفاده نمود اما در برخی موارد نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن جدید وجود دارد. به همین دلیل برخی از مجموعه ها فروش لوازم یدکی بسترن را ارائه می کنند و می توانید به صورت حضوری و اینترنتی از این مراکز خریدتان را انجام دهید. اعتماد در خرید اینترنتی بسیار مهم است و هر فروشنده ای قابل اعتماد نمی باشد. به همین دلیل ما در این مقاله ، فروشگاه نیوپارت را به شما معرفی کردیم زیرا این مجموعه دارای اعتبار و سابقه ی بالا در زمینه ی فروش قطعات بسترن است و می تواند بهترین خدمات دهی را به شما ارائه کند. برای خرید لوازم یدکی بسترن به شیوه ی آسان از طریق سایت خریدتان را انجام دهید.

انواع قطعات بسترن

قطعات بسترن شامل انواع قطعاتی است که برای کارکرد این خودرو مورد نیاز است. همان طور که گفته شد بسترن دارای تنوع مدل می باشد و هر یک از مدل های این خودرو دارای قطعاتی مختلف می باشند. انواع لوازم یدکی بسترن توسط مجموعه ی نیو پارت ارائه می شود و می توانید با مراجعه به این مجموعه به آسانی خرید لوازم یدکی بسترن را انجام دهید. انواع لوازم یدکی بسترن عبارتند از :

  • لوازم یدکی موتوری بسترن

لوازم یدکی موتور بسترن از انواع قطعات مهم در این خودرو به شمار می رود. موتور به عنوان اصلی ترین قطعه در خودرو و اجزای آن، قطعات موتوری بسترن را تشکیل می دهند. سر سیلندر بسترن ، واشر سر سیلندر بسترن ، فیلتر گیربکس بسترن ، میل لنگ بسترن ، دسته موتور بسترن ، تسمه دینام بسترن، پمپ بنزین بسترن ، تسمه تایم بسترن ، فیلتر هوا بسترن، میل سوپاپ بسترن ، فیلتر روغن بسترن ، شمع موتور بسترن ،  دینام بسترن  و ... از قطعات موتوری خودرو های بسترن می باشند.

  • لوازم یدکی جلوبندی بسترن

قطعات جلوبندی خودرو شامل انواع قطعات مهم در بسترن می باشد که در ادامه این قطعات را نام می بریم. قرقری فرمان بسترن ، نگهدارنده سپر بسترن ، توپی چرخ بسترن ، رادیاتور بخاری بسترن ، کویل بسترن ، بوش بسترن ، پلوس بسترن ، دیسک چرخ جلو بسترن ، کمک جلو و عقب بسترن ، بلبرینگ چرخ بسترن ، جعبه فرمان بسترن ، توپی سر کمک بسترن بسترن ، میل موج گیر بسترن، لیور دنده بسترن  و ... از قطعات جلوبندی خودروی بسترن به شمار می رود.

  • قطعات بدنه بسترن

قطعات بدنه بسترن شامل قطعاتی هستند که در معرض دید هستند و در زیبایی و حفاظت از خودرو نقش مهمی دارند. قفل درب موتور بسترن ، لنت جلو اصلی بسترن ، جلو پنجره بسترن B30، براکت سپر بسترن، کروز کنترل بسترن ، سیستم تهویه مطبوع بسترن، رینگ چرخ بسترن ، قفل درب بسترن ، فرمان هیدرولیکی بسترن ،گلگیر بسترن ، چرخ بسترن، شلگیر بسترن ، ایربگ بسترن ،  چراغ های جلو و عقب بسترن ، سپر جلو و عقب بسترن ، درب بسترن ، آینه بغل دو طرف بسترن ، کاپوت بسترن ، قفل صندوق بسترن ، صندلی کابین راننده بسترن و... از انواع قطعات بدنه هستند.

لوازم یدکی بسترن

خرید قطعات بسترن از مجموعه های قابل اعتماد ، این اطمینان را به شما می دهد که قطعات با کیفیتی را تهیه می کنید. مراکزی همچون فروشگاه نیوپارت که سال ها فروش قطعات بسترن را انجام می دهند و دارای سابقه ی درخشانی هستند ، بهترین گزینه برای خرید این قطعات به شمار می روند. برای خرید لوازم یدکی بسترن از جمله جلو پنجره بسترن B30 به سایت نیوپارت مراجعه فرمایید و پس از بررسی محصولات ، محصولات مورد نظر را با تماس با همکاران ما ، سفارش دهید.  

 https://newpart-shop.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال