اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
لوازم یدکی گریدر هپکو و خرید آن

لوازم یدکی گریدر هپکو و خرید آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 24 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

گریدر هپکو از ماشین آلات سنگینی است که در پروژه‌ های عمرانی می‌ توان از آن بهره برد. از گریدر ها برای تسطیح و آماده‌ سازی سطوح زمین در ساخت و ساز ها استفاده می‌ شود. گریدر ها دارای اجزای مختلفی هستند. هر یک از قطعات گریدر نقش خاصی را در عملکرد این ماشین دارد و استفاده از این اجزا موجب شده تا بتوان از بسیاری از فعالیت‌ های ساخت و ساز استفاده نمود. قطعات گریدر تاثیرات بسیار زیادی را در عملکرد این ماشین دارند و به همین دلیل استفاده از قطعات با کیفیت بسیار مهم است. فروشگاه سرویس قطعه یکی از فروشندگان بزرگ و معتبر قطعات گریدر هپکو و انواع برند های معتبر دیگر است که انواع این قطعات را در برند های معتبر مانند لوازم یدکی گریدر هپکو به فروش می‌ رساند. انواع قطعات گریدر شامل قطعات متنوعی است که هر یک از این قطعات برای کاربردی تعبیه شده است.

فروشگاه سرویس قطعه از مراکز معتبر و بزرگ در حوزه ی فروش قطعات ماشین آلات راهسازی است که محصولاتش را از طریق سایت سرویس قطعه عرضه می کند. برای دریافت اطلاعات درباره ی قطعات می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید قطعات گریدر

انواع قطعات گریدر

  • تیغه یکی از بخش‌ های مهم گریدر را تشکیل می‌ دهد. از تیغه گریدر برای تصحیح و برش زمین می‌توان بهره برد. تیغه گریدر از فولاد مقاوم ساخته شده است و این قطعه در گریدر قابلیت تنظیم به صورت افقی و عمودی را دارد.
  • گریدر ها دارای چهار چرخ بزرگ می‌ باشند که به وسیله این چرخ‌ ها امکان حرکت را بر روی سطح زمین دارند.
  • از مهم‌ ترین بخش‌ ها در قطعات، گریدر موتور است. موتور گریدر هپکو دارای قدرت بسیار بالایی بوده و می‌ تواند برای حرکت سایر اجزا انرژی لازم را تامین نماید. موتور گریدر دیزلی بوده و قدرت بالایی دارد.
  • بخشی از لوازم یدکی گریدر سیستم هیدرولیک تشکیل می‌دهد که به منظور کنترل حرکت تیغه و سایر اجزای متحرک تعبیه شده است.
  • کابین اپراتور محلی برای قرارگیری اپراتور برای کنترل این دستگاه می‌ باشد. کابین گریدر از قطعات گریدری است که شامل تجهیزات کنترلی و نمایشگر ها می‌ باشد.
  • یکی دیگر از لوازم یدکی گریدر ، سیستم فرمان تشکیل می‌ دهد. سیستم فرمان گریدر وظیفه هدایت این ماشین را داشته و شامل فرمان و مکانیزم‌ های مربوط به آن می‌ باشد.
  • از دیگر بخش‌ های لوازم یدکی گریدر هپکو چرخ دنده‌ ها و گیربکس می‌ باشد. استفاده از چرخ دنده‌ ها و گیربکس برای انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ ها استفاده می‌ شود همچنین این اجزا وظیفه کنترل سرعت و گشتاور این ماشین را بر عهده دارند.
  • از بخش‌ های گریدر می‌ توان به سیستم ترمز اشاره کرد. سیستم ترمز سیستمی برای توقف و کنترل سرعت گریدر می‌ باشد که در این ماشین تعبیه شده است و ترمز های هیدرولیکی یا مکانیکی را شامل می‌ شود.
  • از دیگر لوازم یدکی گریدر هپکو می‌ توان به فیلتر ها و سیستم‌ های خنک کننده اشاره کرد. استفاده از فیلتر ها برای تمیز نگه داشتن روغن و سوخت موتور بوده و به وسیله این فیلتر ها آلودگی‌ ها حذف می‌ شود همچنین سیستم‌ های خنک کننده برای خنک کردن موتور به کار می‌ رود. 

 خرید قطعات گریدر هپکو با قیمت ارزان

در مراکز فروش مستقیم قطعات گریدر هپکو ، قیمت‌ ها بسیار مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود زیرا این مجموعه‌ ها با واردات و فروش مستقیم قطعات گریدر هپکو، امکان قیمت گذاری مناسب‌ تری را دارند. قطعات گریدر هپکو به دلیل کیفیت بالا و کارکرد مناسب بسیار پرفروش هستند. برای خرید قطعات گریدر باید به نوع گریدر توجه داشته باشید تا بتوانید متناسب با مدل گریدر قطعات را تهیه کنید. فروشندگان زیادی در زمینه ی فروش لوازم یدکی گریدر فعالیت دارند اما هر یک از این فروشندگان خدماتی متفاوت را ارائه می‌ کنند و نیاز است که حتما به سراغ مجموعه‌ های معتبر و تخصصی بروید تا بتوانید انواع قطعات مورد نیاز را تامین کنید. در گذشته افراد برای خرید لوازم یدکی گریدر به صورت حضوری به مجموعه‌ ها مراجعه داشتند و خریدشان را به صورت حضوری انجام می‌ دادند اما امروزه با آنلاین شدن بسیاری از فروشگاه‌ ها امکان خرید به صورت غیر حضوری فراهم است. بنابراین برای خرید قطعات گریدر هپکو می‌ توانید به فروشگاه‌ های آنلاین مراجعه کرده و خرید تان را به صورت آنلاین انجام دهید. این شیوه خرید که در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، روشی آسان را برای مشتریان می ‌باشد تا بتوانند از فروشندگان مورد نظرشان در سراسر کشور خریدشان را انجام دهند. فروشگاه سرویس قطعه با توجه به تجربه بالایی که در زمینه فروش لوازم یدکی گریدر هپکو و سایر قطعات به صورت اینترنتی دارد توانسته بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه کند.

خرید قطعات گریدر

فروش لوازم یدکی هپکو اصل

در بازار خرید و فروش قطعه انواع قطعات اصل و فیک خرید و فروش می‌ شوند و به همین دلیل یافتن قطعات اصلی نیاز به دقت و تخصص دارد. از آنجایی که قطعات اصلی و تقلبی شباهت زیادی به هم دارند، نیاز است که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و یا از افراد آگاه کمک بگیرید. لوازم یدکی گریدر هپکو در نوع اصلی بسیار با کیفیت هستند و کارکرد مطلوبی در این ماشین دارند اما قطعات غیر اصل با کیفیت پایین‌ تر و به صورت تقلبی ساخته شده‌ اند. بنابراین برای اینکه به دام سودجویان نیفتید نیاز است که یک فروشگاه مطمئن را انتخاب کرده و خرید هایتان را از آن مجموعه انجام دهید. فروشگاه سرویس قطعه یکی از بهترین مراکز فروش قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی است که انواع قطعات اصلی را ارائه می‌ کند. این مجموعه بهترین قیمت قطعات گریدر هپکو را ارائه می‌ کند و از طریق سایت این فروشگاه می‌ توانید انواع قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.

خرید قطعات گریدر

قیمت لوازم یدکی گریدر هپکو

  گریدر ها مانند هر ماشین دیگری در زمان‌ هایی با مشکل فنی روبرو شده و نیاز است قطعات آن تعمیر یا تعویض شوند. سرویس‌ های به موقع و نگهداری اصولی از گریدر می‌ تواند در کاهش صدمات قطعه کمک کند. اما هر چقدر هم از قطعات با کیفیت در گریدر استفاده کنید، این قطعات دارای طول عمری هستند و پس از گذشتن مدت طول عمر مفید این قطعات فرسوده خواهند شد. بنابراین دارندگان گریدر در زمان‌ هایی نیاز به خرید قطعات گریدر دارند و باید در خرید این قطعات دقت کافی به خرج دهند. قیمت قطعات گریدر هپکو از موارد مهم در خرید این قطعات می‌ باشد و نیاز است که پس از اطمینان از اصالت این قطعات به قیمت آن توجه داشته باشید. فروش لوازم یدکی گریدر با قیمت‌ های مختلف در بازار عرضه می‌ گردد و هر یک از فروشندگان قیمت‌ های مختلفی را ارائه می‌ کنند. به طور کلی با توجه به اینکه لوازم یدکی گریدر هپکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در ساخت این قطعات از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است بنابراین قیمت آن بسیار مناسب خواهد بود. از طریق مراجعه به فروشندگان معتبر می‌ توانید با مناسب‌ ترین قیمت قطعات را تهیه کنید. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین می‌ تواند قیمت‌ های بسیار مناسب را به شما ارائه کند. برای خرید قطعات گریدر و سایر برند ها به سایت سرویس قطعه مراجعه کنید و با تماس با همکاران ما سفارشات خود را ثبت نمایید.     

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال