اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو

معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 19 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

خودرو یکی از نیاز ها در زندگی امروزی است و با استفاده از خودرو می توان زندگی راحت تری داشت به همین دلیل افراد زیادی در صدد خرید خودرو هستند. در وضعیت کنونی و وابستگی قیمت خودرو به ارز ، تحریم های اقتصادی و سایر مسائل ، قیمت ها با افزایش روبرو شده اند و بدین ترتیب خرید خودرو به یکی از دغدغه ها بخصوص برای جوانان تبدیل شده است. برای خرید خودرو به صورت نقدی نیاز به مبلغ کامل خودرو می باشد که برای بسیاری از افراد داشتن چنین بودجه ای بسیار دشوار است روش دیگر خرید قسطی خودرو است که پرداخت مبلغ خودر در این روش به صورت قسطی به صورت بلند مدت می باشد.  

افراد زیادی سال ها پس انداز می کنند و می خواهند پس از جمع آوری پول خود، خودرو خریداری کنند اما با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو ها، تا جمع اوری پس انداز ، قیمت خودرو بالا رفته و دیگر آن میزان پس انداز برای خرید خودرو کافی نخواهد بود به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می کنیم خرید اقسطی خودرو را انجام دهید. در این روش با بودجه ای که در دست دارید می توانید اقدام به خرید خودرو نمایید و مابقی آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. در این روش از خرید خودرو به دلیل بلند مدت بودن بازه ی پرداخت هزینه ی خودرو ، فشار مالی ایجاد نمی شود و خریدار خودرو می تواند با کار کردن و پس انداز ، اقساط خودرو را بپردازد. امروزه مجموعه های زیادی اقدام به فروش اقساطی خودرو نموده اند که یکی از معتبرترین آن ها مجموعۀ دنیای خودرو است. در این مجموعه انواع خودرو ها با شرایط منعطف به مشتریان عزیز ارائه می شود و قیمت های بسیار مناسبی برای خودرو ها در نظر گرفته شده است. این مجموعه با سال ها سابقه در زمینه ی فروش اقساطی خودرو ، یکی از مطمئن ترین مجموعه ها در این حوزه است بنابراین برای خرید خودرو از طریق مرکز دنیای خودرو خرید مطمئنی را تجربه کنید.

فروش اقساطی خودرو

تفاوت خرید نقدی و اقساطی خودرو

به طور کلی دو نوع خرید خورو وجود دارد که شامل خرید نقدی خودرو و خرید اقساطی خودرو است. برای خرید نقدی خودرو نیاز است که بودجه ی کامل داشته باشید اما برای خرید اقساطی با داشتن مبلغی از بودجه ی خودرو می توانید اقدام به خرید خودرو نمایید. فروش اقساطی خودرو یا لیزینگ خودرو نوعی از فروش خودرو می باشد که در این روش افرادی که توانایی خرید نقدی خودرور را ندارند و یا می خواهند مدیریت سرمایه داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. در فروش اقساطی خودرو  پرداختی ها به ایت صورت است که ابتدا مبلغی برای پیش پرداخت به مجموعه ی فروش خودرو پرداخت می شود که این مبلغ با توجه به شرایط مشتری و مجموعه ی فروش خودرو در حدود نیمی از مبلغ خودر است و مابقی مبلغ خودرو به صورت ماهانه و قسط بندی در نظر گرفته می شود که خریدار خودرو باید در زمان هایی مشخص شده اقساط را پرداخت کند. در خرید نقدی ، قیمت خودرو به قیمت بازار است اما در خرید اقساطی خودرو ، مقداری سود برای فروشنده د ر نظر گرفته می شود زیرا در بلند مدت قیمت خودرو ها تغییر پیدا می کند. در خرید نقدی خودرو در ابتدا سند به نام فرد زده خواهد شد زیرا تسویه ی کامل انجام می شود اما در خرید اقساطی خودرو ، سند در رهن شرکت فروش خودرو قرار می گیرد و در پایان اقساط به نام فرد خریدار خودرو زده خواهد شد و فروش خودرو طی قرارداد معتبر انجام می گیرد.

مجموعه ی دنیا خودرو یکی از مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو است که خودرو های داخلی و وارداتی را با بهترین قیمت به صورت نقد و اقسط ارائه می کند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

فروش اقساطی خودرو

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

در خرید اقساطی خودرو باید به نکاتی هم توجه داشته باشید و در ابتدا بررسی های لازم را انجام دهید. گام اول برای خرید اقساطی خودرو یافتن یک فروشنده ی معتبر است که بتوان با اطمینان خرید را انجام داد بنابراین به سراغ تبلیغات دروغین با قیمت های بسیار ارزان نروید و ابتدا فروشنده ای معتبر را بیابید. حال باید با توجه به شرایطی که دارید و درامدتان ، خودروی مناسب با شرایط مناسب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که نتوانید اقساط را به موقع پرداخت کنید ممکن است جریمه ی پرداخت داشته باشید که در هر مجموعه ای شرایط مختلف است. بررسی سابقه ی مجموعه ی مورد نظر بسیار مهم است و مشتریان آن مجموعه می توانند نوعی سندی بر قابل اعتماد بودن آن باشد.  

دلیل استقبال از فروش اقساطی خودرو

همانطور که گفته شد امروزه به دلیل افزایش قیمت خودرو ها ، خرید نقدی خودرو توسط عده ی زیادی از افراد میسر نمی ‌باشد و در واقع خرید اقساطی خودرو تنها راه حل برای خودرو دار شدن است. خرید خودرو به صورت اقساطی موقعیتی را فراهم می ‌نماید تا افراد با داشتن بودجه‌ های کمتر بتوانند صاحب خودرو شوند. حال برخی از افراد این تصور را دارند که خرید اقساطی خودرو به صرفه و اقتصادی نمی ‌باشد اما باید بگوییم که با توجه به شرایط کنونی خرید اقساطی خودرو بسیار به صرفه است زیرا با افزایش قیمت خودرو ها، با جمع آوری پس‌انداز ، خرید نقدی خودرو بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل خرید اقساطی خودرو می ‌تواند کاملاً اقتصادی باشد. در واقع درست است که شما مبلغی را به عنوان سود به فروشنده خودرو ارائه می‌ کنید اما با توجه به افزایش قیمت روز افزون خودروها شما دچار ضرر نخواهید شد.

شرایط خرید اقساطی خودرو

 مجموعه‌ های فروش خودرو محصولاتشان را با شرایطی عرضه می ‌کنند و لازم است در ابتدا پیش از خرید خودرو شرایط را مورد بررسی قرار دهید. مبلغ پیش پرداخت، مبالغ اقساط، تعداد اقساط، زمان تحویل خودرو و غیره از شرایطی هستند که توسط مجموعه فروش خودرو ارائه می ‌شوند زمانی که شما می ‌خواهید خودرویی را تهیه کنید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید می ‌توانید به یکی از مراکز فروش خودرو مراجعه کرده و با بررسی شرایط ارائه شده توسط مجموعه‌ ها خریدتان را انجام دهید. توجه داشته باشید که بازه پرداخت اقساط می‌تواند مختلف باشد و هرچه این بازه طولانی‌تر باشد قیمت کلی خودرو افزایش پیدا خواهد کرد. در زمان خرید اقساطی خودرو قراردادی بین شما و فروشنده خودرو منعقد می‌شود و بر اساس این قرارداد مبلغ کلی خودرو، نحوه پرداخت اقساط و زمان تحویل خودرو مشخص می‌ شود.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری

 فروش اقساطی خود را تحویل فوری طرفداران زیادی دارد و افرادی که خرید اقساطی خودرو را انجام می ‌دهند می ‌خواهند که هرچه سریع ‌تر خودرو را تحویل بگیرند. در خرید اقساطی خودرو تحویل فوری افراد در زمان چند روزه پس از پرداخت پیش پرداخت، خودرو را تحویل می ‌گیرند و می ‌توانند از آن استفاده نمایند. در این روش سند خودرو در رهن شرکت فروش خودرو باقی می ‌ماند تا زمان پایان اقساط فرا رسد و در پایان به نام فرد خریدار زده می‌شود.به طور کلی اگر قصد خرید خودرو به صورت قسطی را دارید باید توجه کنید که فروشنده معتبری را پیدا کنید تا بتوانید با اطمینان خریدتان را انجام دهید.

 https://donyaekhodro.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال