اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

مهاجرت پزشکان به انگلستان و شرایط آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 18 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

انگلستان  از کشور های قدرتمند و قدیمی است که دارای فرهنگ غنی است. انگلستان به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در دنیا می باشد و افراد زیادی می خواهند به این کشور برای زندگی ، تحصیل ، کار و.... مهاجرت نمایند. داشتن رفاه و زندگی بهتر،  برخورداری از شرایط تحصیلی با کیفیت و حقوق بالا از جمه دلایل مهاجرت افراد به انگلستان است. یکی از راه های مهاجرت به کشور انگلستان ، مهاجرت از طریق کار است. در کشور ما نیز افراد زیادی برای مهاجرت کاری به انگلیس اقدام می کنند تا بتواند ضمن بهره مندی از زندگی مطلوب ، از دستمزد بالاتر برخودار باشد و شرایط کار بهتری داشته باشند. پزشکان از جمله افارادی هستند که به دلیل داشتن شغل حساس و ضروری مورد توجه قرار دارند و کشور هایی زیادی به نیروی پزشک نیاز دارند از این رو شرایط تا حدودی برای مهاجرت پزشکان به انگلستان آسان تر است. پزشکان با دارا بودن شرایط مهاجرت پزشکان به انگلیس می توانند اقدام به مهاجرت نمایند.

موسسۀ بین المللی راد یکی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات امور مهاجرتی است که می تواند برای مهاجرتی آسان شما را راهنمایی نماید. برای کسب اطلاعت بیشتر با مشاورین ما در این مرکز معتبر تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان

افراد به دلایل مختلف به فکر مهاجرت به کشور های دیگر هستند. در این میان کشور هایی که دارای شرایط و موقعیت بهتری از نظر سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و... هستند دارای مهاجران بسیار زیاد می باشند. از جمله دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان می توان به رفاه اجتماعی، اقتصاد قوی و حقوق بالای پزشکان در انگلیس اشاره کرد.  پزشکان با مهاجرت به انگستان از مزایای بسیار خوبی بهره مند هستند. امکان یافتن کار با شرایط مناسب در این کشور بسیار بالا است و نرخ بیکاری بسیار پایین ، بنابراین شانس یافتن موقعیت خوب برای کار کردن پزشکان بسیار بالا می باشد. در انگلستان درامد پزشکان بسیار بالا است و پزشکان می توانند با دریافت حقوق خوب به راحتی زندگی کنند. فاصله ی جغرافیایی کم با ایران یکی از مزایای مهاجرت به این کشور است زیرا شما در زمان کوتاه می توانید به ایران سفر داشته باشید. یکی از مزایای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، امکان گرفتن ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال است. امکان دریافت اقامت دائم نیز از مزیت های ویژه ی مهاجرت پزشکان به انگلستان به شمار می رود. دولت انگلستان از پزشکان عمومی و متخصص استقبال می کند. از دلایل مهمی که موجب شده افراد زیادی انگلستان را برای مهاجرت انتخاب کنند ، انگلیس زبان بودن این کشور می باشد که شرایط آسان تری را برای مهاجران فراهم نموده و موجب شده این زبان را بسیار ساده تر بیاموزند و افراد زیادی با این زبان آشنایی لازم را داشته باشند. با مهاجرت به انگلستان می توانید زبان انگلیس را نیز تقویت نمایید.

شرایط مهاجرت پزشکان به انگلیس

در صورتی که مدرک پزشکی خود را خارج از انگلیس، اتحادیه اروپا و سوئیس دریافت کرده باشید، زمانی می توانید به عنوان پزشک در این کشور به فعالیت و کار کردن بپردازید که مدرک شما در این کشور اعتبار لازم را داشته باشد بنابراین نیاز است که معادل سازی مدرک را انجام دهید. مدارک پزشکی ایران در انگلستان مورد تایید هستند اما نیاز است که از شورای پزشکی عمومی انگلستان تاییدیه دریافت شود. بنابراین پزشکان ایران با دریافت این تاییدیه می توانند به عنوان پزشک در کشور انگلستان به کار کردن بپردازند. در واقع شرط اصلی مهاجرت پزشکان به انگلیس ، دریافت مجوز از GMC می باشد. 

مهاجرت پزشکان به انگلستان

انگلستان بی شک یکی از جذاب ترین و پیشرفته ترین کشور ها در جهان است. کشوری که برای مهاجرین به عنوان محلی با شرایط عالی شناخته شد است. یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان، موقعیت جغرافیایی نزدیک این کشور به ایران است که شرایط آسانی را برای رفت و امد مهاجران ایجاد می کند. انگلستان بهترین خدمات دهی را به مراجعه کنندگان ارائه می کند بخصوص دولت انگلستان از پزشکان استقبال خوبی دارد.

شرایط سنی برای مهاجرت پزشکان به انگلستان

برای مهاجرت پزشکان به انگلیس، شرایط سنی خاصی توسط وزارت بهداشت این کشور تایین نشده است و پزشکان با هر سنی و با شرایط جسمی و روحی و کاری مختلف می توانند اقدام به مهاجرت نماند. البته برای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، نیاز به شرکت در آزمون دو مرحله ای است.

سالانه افراد زیادی با توجه به شغلی که دارند به انگلیس مهاجرت می کنند. پزشکی و کادر درمان از جمله مشاغلی هستند که در کشور های مختلف مورد توجه قرار دارند. کشور بریتانیا یکی از بهترین کشور ها برای انتخاب مقصد است. کشور انگلستان از نظر سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی از کشور های قدرتمند محسوب می شود و پزشکانی که در این کشور به طبابت مشغول هستند ، از مزایای زیادی برخوردار می باشد. با مهاجرت پزشکان به انگلیس، پزشکان در انگلستان در شرایط حرفه ای کار می کنند و دارای درامد و حقوق بالایی است. در انگلستان ، استاندارد های زندگی بالا بوده و شرایط خوبی را برای زندگی دارد. اعتبار دانشگاه های انگلستان بسیار بالا است و شرایط تصیلی بسیار عالی را برای ادامه ی تحصیل ایجاد می کند. همچنین ثبات اقتصادی و سیاسی و قدرتمند بود انگلستان از نظر اقتصادی از جمله ویژگی های بسیار خوب از جمله دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان است. یکی ازمهم ترین مزیت های کشور انگلستان ، زبان رسمی انگلیسی این کشور است. زبان انگلیسی یکی از مهم ترین دلایل انتخاب انگلستان برای مهاجرت است.

موسسۀ بین المللی راد با تکیه ‌بر یک تیم حرفه‌ ای و وکلای خبره، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی می نماید و بدین ترتیب مهاجرت پزشکان به بریتانیا برایتان یک رویا نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پزشکان به انگلیس

همان طور که پیش تر گفته شد برای مهاجرت پزشکان به انگلستان نیاز است که در سازمان GMC ثبت نام شود و در دوره های آموزشی پزشکی شرکت نمود. اما اگر شما به عنوان یک پزشک می خواهید به انگلستان مهاجرت نمایید باید بدانید که به چه مدارکی نیاز دارید. مدارک پزشکی ، توانایی و تخصص پزشکی و مدرک زبان از مدارک بسیار مهمی است که باید ارائه نمایید. برای دریافت مدرک زبان دقت داشته باشید که شما نمره بالای ۷.۵ باشد. این سازمان این ویژگی را دارد که بتوانید به صورت آنلاین مدرک را اخذ نمایید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

برای مهاجرت پزشکان به انگلیس ، زمانی که شما در مراحل و دوره ‌های سازمان GMC به عنوان یک پزشک موفق شدید گواهی تکمیل دوره این سازمان CCT را دریافت می کنید که به واسط ی آن می توانید نسبت به مهاجرت اقدام نمایید. همچنین نیاز به مدرک دیگر هم دارید که سازمان GMC به شما ارائه میکند که شامل گواهی تایید صلاحیت و ثبت ‌نام پزشک متخصص CESR می باشد و با دریافت این گواهی ها می توانید نسبت به طبابت در انگلیس اقدام کنید.

موسسۀ بین المللی راد در خدمت شماست تا بتوانید در زمان فوری و با بهترین شرایط به کشور های مختلف از جمله انگلستان مهاجرت کنید . اگر شما هم به دنبال یافتن آسان‌ ترین و بهترین راه برای مهاجرت می باشید به شما موسسۀ بین المللی راد را معرفی می کنیم. این موسسه معتبر دارای تجربه ی بالایی در زمینه ی مهاجرت است و با توجه به شرایط افراد، بهترین گزینه ها را برای مهاجرت به انگلستان و سایر کشور ها ارائه می کند.

 https://radvisa.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال