اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
نایلون عریض چیست و چه کاربرد هایی دارد

نایلون عریض چیست و چه کاربرد هایی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 11 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

 به آن دسته از محصولات نایلونی، نایلون عریض گفته می شود که عرض طاقه ها بیش از ۱ متر است. نایلون عریض در عرض های بالا از 1 تا 20 متر به تولید می رسد. نایلون عریض ساخته شده از مواد پلی اتیلن است. این نایلون ها همانطور که از نامش مشخص است دارای عرض های زیاد هستند و بر اساس مصرف می توان از عرض های مختلف نایلون عریض استفاده نمود. همچنین ضخامت نایلون عریض نیز به صورت مختلف می باشد. نایلون عریض در ضخامت از ۳۰ تا ۵۰۰ میکرون به تولید می رسد. این نایلون ها از نظر تعداد لایه نیز در انواع سه لایه و پنج لایه هستند. استفاده از نایلون عریض در صنعت و کشاورزی بسیار رایج است. این نایلون ها بسیار کاربردی هستند و برای مصارف متعدد از آن استفاده می شود.

مرکز دریا پلاستیک از مراکز تولید و پخش نایلون کشاورزی است. فروش نایلون عریض توسط این مجموعه با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. جهت خرید نایلون عریض مرغوب از طریق سایت دریا پلاستیک و تماس با همکاران ما ، انواع نایلون عریض  مصرفی را تهیه نمایید. 

نایلون عریض چیست

نحوه تولید نایلون عریض چیست ؟

فرآیند تولید نایلون عریض یا به طور کلی پلاستیک منعطف در عرض های پهن و متراژ بالا نیاز به استفاده از مواد اولیه پتروشیمی با گرید های مختلف می باشد بنابراین در تولید نایلون عریض از گرید های مختلف این مواد پلیمری استفاه می شود. کیفیت تولید نایلون کشاورزی بسیار مهم است و در صورتی که از مواد اولیه ی با کیفیت و مناسب استفاده شود ، در نتیجه نایلون ها کیفیت خوبی خواهند داشت. ساخت فیلم پلی اتیلن با استفاده از مواد پلی اتیلن انجام می شود. برای تولید نایلون عریض نیاز به دانش کافی می باشد. مواد اولیه با استفاده از دستگاه میکسر با یکدیگر کمباین شده و به صورت یکنواخت می گردد و سپس به سمت قیف ها ی دستگاه هدایت می شود. تولید نایلون عریض شامل مراحلی است که هر یک از این مراحل باید به خوبی انجام شود تا در نهایت نایلون عریض کیفیت مورد نظر را داشته باشد. بنابراین در صورتی که می خواهید خرید نایلون کشاورزی را انجام دهید حتما از تولید کنندگان برتر خرید نمایید. دریا پلاستیک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلون کشاورزی می باشد.

 مصارف نایلون عریض

  • برای انتقال آب کشاورزی
  • پوشش دهی خزانه نشاء برنج، سبزیجات، صیفی جات و...
  • برای پوشش دهی پالت و جعبه ها
  • پوشش لوله، پروفیل، درب و پنجره و فلزات
  • پوشش دهی سقف و دیوار های گلخانه
  • عایق فونداسیون در ساخت و ساز ها
  • پوشش دادن کالا ها فضای باز و محصور نشده
  • نوعی عایق اماکن، تجهیزات و فضاها
  • پوشش نمای ساختمان ها در زمان ساخت

از نایلون کشاورزی برای پوشش دهی به اماکن و یا کالا ها و محصولات استفاده می شود. نایلون عریض مقاومت بسیار خوبی در مقابل باران ، نور خورشید ، ضربه و... دارد و این نایلون ها طول عمر بالایی دارند.

نایلون عریض شفاف

یکی از انواع نایلون عریض ها ، نایلون عریض شفاف است. نایلون کشاورزی شفاف نیز در عرض های مختلف به تولید می رسد و برای مصارف مختلف می توان از آن استفاده کرد. برای این که نایلون عریض به صورت شفاف به تولید برسد نیاز است که روش تولید و مواد اولیه به شکل متفاوتی در نظر گرفته شود. عوامل شفاف شدن نایلون عبارتند از :

  • استفاده از مواد اولیه با ترکیبات خاص
  • پیشرفته بودن دستگاه تولید نایلون
  • تجربه و دانش تولید نایلون شفاف
  • استفاده از مستربچ های شفاف کننده به میزان استاندارد

نایلون عریض رنگی

نایلون عریض در انواع رنگی قابل تولید است و برای بسته بندی و جداسازی کالا ها از یکدیگر استفاده از نایلون عریض رنگی بسیار کاربرد دارد. فرآیند تولید نایلون رنگی، همانند تولید سایر انواع نایلون عریض می باشد و تنها از رنگ در تولید نایلون عریض استفاده شده است. شما می توانید خرید نایلون کشاورزی را در رنگ های مختلف انجام دهید.

نایلون عریض چیست

نایلون عریض با کیفیت متنوع

نایلون عریض های موجود در بازار از نظر درجه ی کیفی با یکدیگر متفاوت هستند. افراد با توجه به بودجه، نوع کاربرد و شرایط مصرف نایلون عریض، خرید این نایلون عریض را انجام می دهند. نایلون کشاورزی درجه یک با استفاده از مواد خالص پتروشیمی ساخته می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. اما نایلون های درجه دو از مواد بازیافتی ساخته می شود که دارای قیمت ارزان تری است اما کیفیت پایین تری دارد. همچنین استفاده از ماشین آلات و مواد اولیه ی مختلف برای تولید هر نوع از نایلون عریض می تواند در کیفیت نایلون عریض موثر باشد.

نایلون کشاورزی

از نایلون عریض در بخش کشاروزی استفاده ی زیادی می شود. برای پوشش دهی به زمین های کشاورزی و بسته بندی محصولات از نایلون کشاورزی استفاده می شود. نایلون عریض در انواع ضخامت ها و انواع مختلف استفاده می شود. استفاده از نایلون کشاورزی رو به افزایش است. نایلون عریض در عرض های مختلف برای کاربرد های متنوع قابل استفاده است به طور مثال در زمین های کاشت برنج معمولا از نایلون عریض با عرض ۶۰ و ۸۰ سانتی متر و ضخامت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میکرون استفاده می شود. اما در بخش گلخانه ای از نایلون عریض  با عرض ۱۰ الی ۲۰ متر و ضخامت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میکرون معمولا استفاده می شود. نایلون کشاورزی در عرض های مختلف کاربرد دارد.

برای خرید نایلون کشاورزی می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک خریدی مطمئن را داشته باشید. همکاران ما راهنمایی های لازم را برای خرید نایلون کشاورزی مناسب با مصارفی که دارید را به شما ارائه می کنند. فروش نایلون کشاورزی به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود بدین ترتیب از طریق سایت و تماس با همکاران ما می توانید ثبت سفارش را انجام دهید.

نایلون عریض گلخانه

از انواع نایلون عریض می توان به نایلون گلخانه ای اشاره کرد. برای ساخت محیط گلخانه ای بعد از ساخت اسکلت ساختمان، از نایلون عریض برای پوشش دهی به عنوان دیواره و سقف استفاده می شود. نایلون گلخانه ای، نایلون عریض یووی دار است و می تواند محیط مناسبی برای کشت انواع گیاهان را بوجود آورد. استفاده از نایلون عریض برای ساخت گلخانه دارای مزایای زیادی است. مزایای نایلون گلخانه ای عبارتند از :

نایلون عریض چیست

  • قیمت ارزان
  • ثابت ماندن دمای گلخانه
  • قابلیت تولید با مواد افزودنی
  • قابلیت تولید با خواص ضد مه و ضد گرد و غبار
  • قابل تولید با خاصیت آنتی باکتریال
  • تولید با انواع ویژگی های مورد نیاز
  • مقاومت در برابر رطوبت، گرد و خاک و سرما
  • قابل تولید به صورت یو وی دار

خرید نایلون عریض با قیمت ارزان

برای خرید نایلون عریض با قیمت ارزان از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام به تهیه ی انواع نایلون مورد نیاز نماید. مجموعۀ دریا پلاستیک فروش مستقیم نایلون کشاورزی را با مناسب ترین قمیت ارائه می کند. این مجموعه خدمات عالی و فوری را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند. در زمان خرید نایلون عریض باید به کیفیت آن توجه داشته باشید. خرید نایلون عریض از مجموعۀ دریا لاستیک موجب خرید نایلون های با کیفیت می شود. فروش نایلون کشاورزی توسط این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می شود. بنابراین افرادی که قصد خرید نایلون کشاورزی با مناسب ترین قیمت را دارند از طریق سایت دریا پلاستیک و تماس با همکاران ما می توانند این نایلون را در حجم های مورد نظر تهیه کنند.

https://daryapelastic.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال