اخبــار و اطــلــاعات جهان را با ما پــیگیـری کنید
پنل دوش حمام و انواع آن

پنل دوش حمام و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 18 آذر 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

دوش های حمام در مدل های مختلفی به تولید می رسند و اگر به بازار برای خرید پنل دوش حمام مراجعه کنید با انواع پنل دوش حمام روبرو می شوید. تنوع پنل دوش حمام بسیار زیاد است و دوش ها در مدل های سر دوش، نحوه چرخش و پاشیدن آب متفاوت هستند. اما امروزه انواع دوش های جدید به تولید رسیده اند که شامل پنل دوش حمام می باشند. پنل دوش حمام دارای قابلیت بسیار زیادی می باشد و از قابلیت های آن می توان به تنظیم دقیق دمای آب ، ماساژ دادن بدن در هنگام دوش گرفتن ، طراحی و تعبیه خروجی آب های مختلف و… اشاره نمود.

فروشگاه علائدین از مراکز معتبر فروش تجهیزات حمام مانند پنل دوش حمام می باشد که بهترین نمونه های این پنل ها را ارائه می کند. این مجموعه فروش پنل دوش حمام را با قیمت ارزان ارائه می کند. برای خرید پنل دوش حمام به صورت آنلاین به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

پنل دوش حمام

نحوه کار پنل دوش

پنل دوش ها شامل ورقه های استیلی می باشند که بر روی لوله های آب گرم و سرد به صورت مستقیم نصب می شوند و علاوه بر داشتن دوش دارای امکانات زیادی می باشد. بهره مندی از یک حمام با تجهیزات حمام کامل بسیار مهم است و در زندگی امروزی پس از مشغله های روزانه، حمام با استفاده از پنل دوش حمام می تواند موجب رفع خستگی شود. امروزه افراد به دکوراسیون حمام بسیار دقت دارند و از انواع تجهیزات حمام استفاده می کنند. پنل دوش حمام در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده است و می توانید متناسب با دکوراسیون حمام ، این تجهیز را تهیه کنید.

با توجه به طراحی و ساخت هر یک از انواع پنل دوش حمام ، همچنین نحوه قرار گیری اهرم ها و نحوه کار ، دارای تنظیمات مختلفی است. کار با پنل دوش حمام بسیار ساده است بنابراین شما به راحتی می توانید از این پنل ها استفاده کنید. معمولا بر روی پنل دوش حمام ، دستگیره هایی وجود دارند  که از آن برای تنظیم دمای آب و انتخاب خروجی آب بر روی پنل استفاده می شود. با انتخاب خروجی آب و با چرخاندن شیر ها می توان از آن استفاده کرد به طور مثال در صورتی که خروج آب بر روی وان پر کن تنظیم شود، خروجی آب به صورت وان پر کن فعال می شود. بنابراین افراد به راحتی می توانند از این پنل های دوش به راحتی استفاده کنند زیرا هیچ پیچیدگی ندارد.

خرید پنل دوش حمام با قیمت ارزان

برای خرید پنل دوش حمام می توانید از طریق فروشگاه علائدین انواع بهترین پنل دوش حمام را تهیه نمایید. این مجموعه فروش تجهیزات حمام از جمله پنل دوش حمام را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. محصولات فروشگاه علائدین بسیار با کیفیت هستند و در برند های معتبر عرضه می شوند. به همین جهت شما از طریق سایت این مجموعه می توانید خرید تجهیزات حمام منجمله پنل دوش حمام را تهیه نمایید.

پنل دوش حمام

مزایای پنل دوش حمام

پنل دوش حمام دارای مزایای زیادی است و امروزه طراحان داخلی از این پنل دوش ها برای دکوراسیون حمام بهره می برند. در ادامه می خواهیم به مزایای پنل دوش حمام اشاره کنیم:

پنل دوش حمام نصب ساده ای دارد و می توان آن را در محل آب گرم و سرد نصب کرد. به همین دلیل برای استفاده از پنل دوش حمام  نیاز به زیرساز نمی باشد.  

پنل دوش حمام  بسیار کاربردی بوده و تنوع زیادی دارد که برای انواع حمام ها مناسب است بنابراین برای حمام های کوچک نیز می توان از پنل دوش حمام استفاده کرد.

پنل دوش ها بسیار زیبا هستند و تنوع زیادی دارند و با استفاده از چنین تجهیزات حمام می توان جلوه ی بسیار خوبی را به حمام داد.

صرفه جویی در مصرف آب از دیگر مزایای استفاده از پنل دوش حمام است. استفاده ی درست از آب به واسطه ی استفاده از پنل دوش حمام میسر می باشد.

پنل دوش حمام  دارای قیمت مناسبی بوده و می توانید در قیمت های مختلف آن را تهیه کنید. این پنل ها قابلیت های زیادی دارند و با توجه به این امکانات دارای قیمت مناسبی در مقایسه با دوش های معمولی هستند.

پنل دوش حمام ها را می توانید در جنس های مختلف از قبیل استیل ، چوب و... تهیه کنید.

این پنل ها دارای ژنراتور و نور ای ای دی هستند. بنابراین شما بدون استفاده از برق می توانید ، دوش لذت بخشی را تجربه نمایید.

فروش پنل دوش حمام به صورت اینترنتی

برای خرید پنل دوش حمام می توانید از طریق سایت فروشگاه علائدین اقدام به تهیه ی پنل دوش حمام نمایید. این مجموعه تنوع بالایی از تجهیزات حمام را در نظر گرفته است و می توانید خرید پنل دوش حمام را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه انجام دهید. قیمت پنل دوش حمام در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. شما می توانید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری از طریق این مجموعه خرید پنل دوش حمام را انجام دهید.

ویژگی های پنل دوش حمام

  • اندازه پنل دوش حمام

 شاور پنل از ارتفاع 150 سانتی ‌متر تا 200 سانتی‌ متر، و در عرض 25 تا 35 سانتی ‎متر می باشند و به همین دلیل می توانید پنل ها را در ابعاد مختلف تهیه کنید و نمونه هایی از پنل که بزرگ هستند دارای صندلی هستند.

  • ریزش آب در پنل دوش حمام

ریزش آب در پنل دوش حمام به صورت مختلف است که عبارتند از :

  • دو حالته
  • سه حالته
  • چهار حالته
  • پنج حالته
  • حالت ریزش آبشاری یا خطی

 چراغ‌های LED در پنل دوش حمام

برخی از انواع پنل دوش حمام  مجهز به ال ای دی هستند و این نکته جالب است که پنل هایی که دارای ال ای دی هستند، با برق کار نمی کنند. در انواع پنل های مجهز به ال ای دی ، قطعات کوچکی مانند یک توربین کوچک آبی درون پنل دوش قرار دارند. بنابراین با عبور جریان آب از این قطعات توربین شکل، انرژی لازم برای فعال‌ شدن LEDها تامین می گردد و موجب روشن شدن ال ای دی ها می شود. بنابراین از هیچ گونه برقی در این پنل ها استفاده نشده است.

پنل دوش حمام

انواع پنل دوش حمام

همان طور که گفته شد پنل دوش حمام  در انواع مختلف و طراحی ها و امکانات مختلف به تولید رسیده اند و می توانید متناسب با انتظارات و شرایط حمام ، این نوع از تجهیزات حمام را تهیه کنید. بنابراین پیش از خرید پنل دوش حمام  باید ابتدا مشخص کنید که چه نوع از پنل دوش حمام مناسب با بودجه و ویژگی های مورد نظر شما است. پنل دوش حمام از متریال های مختلف ساخته شده اند و برای خرید پنل دوش حمام  نیاز است که با انواع آن آشنا شوید. در حالت کلی پنل دوش حمام از نظر جنس در انواع زیر می باشند:

  • آلومینیوم
  • چوب
  • ترکیب چوب و استیل
  • اکریلیک

فروشگاه علائدین فروش تجهیزات حمام را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می کند. برای خرید پنل دوش حمام و انواع تجهیزات حمام در سبک ها و طرح های مختلف از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید. این مجموعه همواره بهترین خدمات دهی را به مشتریان خود ارائه داده است تا رضایت آن ها را به دست آورد.

https://aladdinlampshop.com/

دکوراسیون1پوستر دیواریکاغذ دیوارینایلون شیرینگنایلون حبابدارکمپرسورماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیویدئو پروژکتورباسکول صنعتیترازو دیجیتال